WOAAAAH!

Idag ska det hända hur mycket som helst, som vanligt så ska jag jobba (idag mellan 12-20), jag ska övningsköra vid 10 och upp till detta så måste jag städa en massor eftersom att Simon kommer hem imorgon igen. Observera att jag sa att han ska komma hem (= Hihi, det är nämligen så att det känns som han just nu bara är bortrest och kommer hem nu igen. Eftersom vi varit tillsmmans nu heeela sommarlovet så är det precis som om men verkligen bor hos den andre (=

Det hjälper ju inte direkt att Simon har hängt in resp. lämnat kvar ganska mycket kläder i min garderob (trots att han inte är här!!)
 
Härlig känsla eller vad?!
På tal om Simon så har vi, idag varit tillsammans i 17 månader!
I augusti 1,5 år..Helt sjukt =) Men jag älskar det!
Därför tänkte jag bjuda er, som är intresserade på historien om mig och Simon.

Listan är lång på vad jag ska göra i bloggen idag, ska fixa dagens outfit, bilder från shoppingen igår osv.
får hoppas på att jag hinner med allt! Nu kom morfar, så nu ska vi åka iväg, nervöst!!

Puss på er
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till!!!

2008-07-15 @ 12:15:54
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test