Varför händer de just mig?

Hejsan på er!
Hoppas er dag varit lika solig och varm som min!
Men att det däremot inte varit lika mycket problem som för min del.. Pappa kom på besök och jag känner faktiskt inte för att dra hela historien men det gjorde mig enormt ledsen i alla fall, vilket ledde till att denna dagen inte blev så munter som den faktiskt börjat som.

Jag var nämligen ute och körde med morfar idag igen, är bara inne på min 4e timma bakom ratten och kör redan i 70 på lantvägarna och kan allt de där med att ha koll på bilen och köra ekonomiskt som att hoppa från 2ans växel till 4an osv.
Det är verkligen skit kul att det går så bra! När jag kört ca. 10 timmar så ska jag ge mig ut lite mer i stan och parkera osv.
Morfar tror till och med att jag ska klara av att köra hem till Simon i höst.
Som ni säkert vet så bor han i Småland en bit under Jönköping, så det känns ju hur kul som helst!

Idag åkte dessutom min älskling iväg till Bohuslän för att bo i stuga en vecka, fy vad jag saknar honom.
såg ett annat par idag som gosade massor med varandra, fattar ni hur avundsjuk jag blev då eller?
Längtar till den 5 augusti, då åker jag till honom igen och kommer hem strax innan skolan börjar igen.
Skolan...ja snart drar det igång igen, jag kan inte fatta att jag redan går 2a året!
Sen har jag ju lovat att lägga upp bilder från Köpenhamn och dra den berättelsen för er, tänkte faktiskt gjort det idag men märkte att jag inte tagit bilder på kläderna än och att annat inte fungerade osm det ska så det får tyvärr vänta lite till.

Just nu sitter jag hos mormor och morfar med en del av släkten, vi ska äta grillad lax, nypotatis och sås MUMS!
Min mage skriker efter mat, allt som allt har jag hunnit få i mig lite frukost och två bananer idag.
JAG ÄR HUNGRIG!

Puss på er
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test