Trött

Hejsan på er kära läsare!

Som ni säkert förstått, med tanke på vad inlägget har för titel så är jag väldigt trött.
Jag jobbade till 22.00 igår och satt även nattvakt tillsammans med min moster och kusin.
Jag somnade runt 02.00 men det var inte den allra bästa sömnen precis eftersom vi sov ute och bara hade enkla liggunderlag. har dunder ont i ryggen men det får man tåla.
Jag kom hem 08.30 i morse och försökte somna, hur trött jag än är så är det omöjligt!

Därför gav jag upp för någon timme sedan, har gjort igjordning lite soppa åt mig att mätta min lilla mage med innan det är dags för att jobba igen.

Kollade föresten på The last legion och Gracie..
Inga toppfilmer om jag får säga vad jag tycker men absolut värda att se!

Lovar att blogga när jag kommer hem ikväll, orkar i ärlighetens namn inte det just nu.
Puss på er!
Jasmin

Förresten, var har du blivit av Malin??
Hanna bor i husvagn just nu så det förstår jag men du verkar ha glömt bort dig någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test