Trolltider!!!

Jajamensan! Nu ska jag snart över till Fredrika och titta på Trolltider:D Det är en gammal julkalender från 70-talet och jag älskar den!
Har inte så mycket att säga om dagen mer än att jag inte sovit ett smack inatt och jag började dagen med att försöka behaga en velig tanta på jobbet. Vi gjorde 8 baguetter åt henne för hon hade en massa krav som inte kom fram förens hon fått dem och det hela slutade med att hon gick därifrån utan!!! Blir man trött eller...
Nä. nu måste jag gratulera födelsedagsbarnet(min kusse) och ta på mig lite kläder:)
Hurra för min lilla kusse idag!!!!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Martin Lennartsson

ärhm, ärhm.....



Gammal julkalender från 70-talet? Hallåååå, vad hände med mysteriet på greveholm?! :D hahaha

2008-07-18 @ 20:58:57
Postat av: karin

greveholm är grym men trolltider är ett steg vassare ;)

2008-07-19 @ 01:39:45
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Jag säger bara kackerlackor och spindelspott ;)

2008-07-19 @ 13:30:11
Postat av: Malin

Martin: Va kul att höra från dig:) Ja, mysteriet på greveholm äger fett men trolltider är ju jättesöt och sååå spännande!



Karin: Ja, bergatrollet är svårt att slå asså! Men låtarna då?



Fredrika: Blodiglar och paddsnor!

2008-07-20 @ 15:30:00
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test