Tårar i solskenet

Ännu en  gång så ursäktar jag mig för att jag inte skrivit, att jag aldrig håller mina löften!! Herregud.. Nästa nyårslöfte kanske?
Hur som helst så har jag inte mått på topp sen vi kom hem från Danmark och upp till det så åkte Simon hem idag.
Så nu är mitt rum tomt, min säng "onödigt" stor, min garderob är fri från killkläder och lilla jag sitter ensam.
Usch, jag har gråtit ända sen jag vaknade uppp bredvid Simon i morse, det är verkligen inte lätt ska jag säga er.
Jag må låta som världens tönt kanske men så är det. Jag är helt matt och livlös, jag antar att det kallas kärlek. Varför ska något så bra vara så svårt för?

Som "tur" är så skulle jag åka direkt till jobbet efter att ha lämnat av honom på stationen..Då slipper jag i alla fall vara hemma och glo in i väggen.. Nu kan jag åtminstonde sitta på jobbet och glo in i väggen under tiden som massa pensionärer sitter 40 meter bort på allsång med dragspelslåtar -.- Vilket är värst?

Får man fråga om ngon där ute nånsin känt som jag känner mig nu, känns lite som om jag med geggar ihop allt till en ofattbar smörja.
Hur som helst så ska jag så fort tiden tillåter berätta om Danmarksresan och shoppingen där.
Sen kan jag säkert få ihop ett par meningar om hur veckan varit i övrigt.
Nej, jag ska tjata lite på mamma om att fixa lite mat, mår inte så bra just nu.
Känner mig allmänt nere och har ont i hela kroppen, framför allt huvudet.

Återkommer senare, puss
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test