Sushi i Falkenberg!

För er som missat detta så har det öppnat en sushirestaurang i stan. Ni kanske inte bryr er så mycket men för mig är det stort. I Falkenberg liksom! Annars har vi ju bara pizzerior:P Anledningen till att jag skriver om detta är den att jag snart ska iväg och käka sushi där. Jag och Fredrika ska in till stan, se om det finns något att shoppa, äta sushi och sedan gå på bio. Jag gör nästan aldrig det så det blir lite extra kul:)
Imorse så vaknade jag ganska sent och bara tog det så där coolt lugnt och jag försökte göra mannagrynsgröt men det gick inte så bra så pappa fick göra om den:p

Nu måste jag göra mig klar!!
Puss o Kram! //Malin


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Sushin var så god!!! mmmm... Sen gjorde det ju inget att vi blev bjudna på kaffe efteråt, haha. Och jag måste säga att bion var bra, björnen var helt klart bäst :P

2008-07-18 @ 13:55:02
Postat av: Malin

Long live Aslan!!!!

2008-07-18 @ 20:41:16
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test