Söndag förra veckan

Detta inlägget blir nog kortast hittils, skönt va?
Tycker de andra blivit en aning onödligt långa, förlåt kära läsare!
Jag hade lovat lillsyrran att åka och bada med henne idag igen men dessvärre har regnet tagit över nu så där gick den idén i botten. Idag är det pippi och jobbdags igen men bara för 2 timmar. Sköööönt!!
I vilket fall som helt så finns det inte mycket att göra här i Falkenberg när det regna så jag och älsklingen beslöt oss för att kolla igenom alla Sagan om ringen filmerna. Jättelängesen jag kollade på dem så det såg jag fram emot!
Däremot så kollade vi inte på alla tre direkt utan tar det som det kommer istället.

Har ni någonsin tänkt på hur mycket roligare det är att ha tråkigt när man är två?

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test