Hjärtan

Haha inte för att låta allt för deppig men slutet av denna dagen verkar inte bli bättre.
Har slutat jobba nu (hände ingenting efter det jag skrev sist) och kommer hem till ett tomt hus..Då brast det igen och tårarna kom. Lipsill!

Jag tänkte bara dra en kort liten samanfattning av veckan som gått.
Som sagt så kom vi hem från Damnark i söndags och mådde inte alls bra, mådde illa och hade ont i magen.
Detta visade sig sen vara matförgiftning efter ett antal prover.
Olyckligt vis mådde inte min älskling bra förrän igår igen medans jag hade förnyad energi mot slutet av måndagen.
Men det kändes rätt bra att jag i alla fall hade orken att pyssla om min lilla Simon lite extra när han inte mådde så bra.
Detta resulterade till att jag jobbade ensam dessa dagarna och var dag kom hem och hittde Simon framför tv:n.
Annars har det inte hänt så vidare jättemycket, vi har mest tagit det lugnt, mysat lite försiktigt i massor, kollat på film och spelat The Sims 2.
Haha vi har gjort vår egna familj, jag har seriöst fastnat helt för det, tur det så ag har något att göra de få timamr jag inte jobbar tills jag blir ledig för resten av lovet och åker till Simon igen! =) ..Lääängtar

Igår när det var vår sista kväll tillsammans förstörde jag lite genom att bli sur och vresig..Men jag blir ofta sån (TYVÄRR) kvällen innan jag eller Simon ska åka.. Jag vet inte varför, det bara kommer.
Hur som helst så packar vi ihop lite smått och gott och tar moppen ner till havet och sitter där och äter kvällsmat i solnedgången och pratar om allt och inget. Lite minnen osv =)
HELT FANTASTISKT var det! Sen åkte vi till olofsbo strand och går hand i hand vid vattenbrynet och pussas lite. mys!

Men trots det så ger han mig världens gulligaste överraskning, när vi kommer hem blir jag nämligen sur igen.
Vi var ensamma hemma igårkväll efter jobbet så när jag bankar runt inne på mitt rum, sur som ett bi så kommer han in och lägger händerna för ögonen på mig och be mig blunda. Och så leder han in mig till vardagsrummet och väl där så får jag öppna ögonen och då har han lagt ihop en stor filt i soffan, maaaaasssor med levande ljus på bordet.
Han är bara världens underbaraste. Och så tittar han på mig lite försiktigt och viskar "hoppas detta kan muntra upp min älskling lite". Där sitter vi och gosar i soffan och tittar på Borat, haha Simon vet verkligen hur man får mig på humör.
Gud vad jag älskar honom!



Avslutningsvis så gosade vi ner oss och somnade i varandras armarm jag älskar dig Simon Arvidsson
Jasmin




Kommentarer
Postat av: Maria S

söt blogg du hade:)

2008-07-29 @ 23:55:19
URL: http://miiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test