Sitter på jobbet nu!

Herregud vad duktig jag är =) Jag lyckades laga routern som finns här på jobbet så jag äntligen kunde koppla upp mig på internet igen. Och jag klarade det helt utan hjälp, det ni!
Gissa om jag är stolt?!'
Jag är så otroligt trött nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag låg nämligen och pratade med Simon i telefon fram till två inatt och skulle upp tidigt för att övningsköra.. Jaja det är bara mitt fel, ingen annans.
På tal om körningen så gick det hur bra som helst, jag är en riktig naturbegåvning när det gäller sånt tror jag.
Detta var bara andra gången jag körde och helt utan misstag på en större landsväg med växling, start/stopp, svänga, köra i rondell osv. Skit kul! Tyvärr var vi bara ute i 40 min eftersom jag skulle hem och äte lite innan jag skulle cykla till jobbet.
Jag har ju dag in och dag ut tjatan om hur lite vi har och göra på jobbet..Jag tror att jag tar tillbaka det nu, jag var ensam här hela eftermiddagen och sprang fram och tillbaka som en blådåre! Det var hur mycket folk som helst här!
Jätteroligt faktiskt, knappt hunnit andas ju!
Nej, nu ska jag inte klaga när det ändligen blivit något att göra här!

Snart närmar sig pausen i föreställningen så jag får sluta skriva nu och förbereda mig för storsmällen!
Men när andra akten börjar lovar jag att skriva igen om internet hänger sig kvar här haha =)
Då blir det historien mellan mig och Simon, fyller ut med bilder på oss och lite om dagens outfit ikväll när jag kommer hem. Pust när jagslutar jobba ska jag och kolla på en konsert i stan och sen hem och städa massor..Blir nog inte så tidigt idag heller, men upp tidigt imorgon igen för att köra och sen hämta Simon.

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test