Shopping igår...

Jag är riktigt lat så därför händer det att jag inte skriver vissa dagar. Det är min ursäkt:)

Hur som hels så var jag och Fredrika i Varberg igår och strosade omkring. Jag köpte biljetter till Christian Kjellvander och sen var jag på gina och köpte dessa...

                           

Koftan kostade 179kr och örhängena 17kr....snacka om billigt

Vi drack varsin megalatte och tittade på vad alla som gick förbi hade på sig. En alldelea utmärkt dag med andra ord:)
Nu kommer hon snart hit så vi får väl se vad vi gör, igår försökte hon lära mig shack men det gick inte så bra:P Vi måste sluta umgås....innan vi blir som mig och Hanna!!!!!!!!!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test