Seg sommar...

Jag känner inte att jag får ut så mycket av detta lov. Jag oroar mig hela tiden över nästa gång jag ska jobba och väl där så är det jobbigt och när jag kommer hem så typ dööör jag. Jag har ju hittat på en del som t.ex. shopping, äter ute, bio och så var jag ju på konsert igår...allt på två ynka dagar! Men jag blir så trött och går hela tiden och tänker på hur tråkigt det är att jobba...
Nä, nu ska vi inte var pessimistiska! Igår var jag som sagt på konsert:) Jag var på Winnerbäck med resten av Falkenberg och minst hälften av Varbergs befolkning:P Haha, nä, men jag var där med min pappa, Maria och Patrik och vi hade det mysigt i regnet. Det regnade faktiskt inte hela tiden utan blev rätt bra framåt kvällen. Tänkte visa lite bilder men ni känner väl mig...det kan ta ett tag:D
Nu borde jag egentligen sminka mig lite men jag vet inte om jag orkar det...kanske ska ta och titta på ett avsnitt av Dark Angel...
Puss o Kram! //Miss Pessimist (Malin)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-07-18 @ 13:59:12
Postat av: Fredrika

åhh gud vad jag ångrar att jag inte förljde med.. Kunde ju stått där i regnet och haft det sååå mysigt.. :p haha

2008-07-18 @ 14:00:18
Postat av: Malin

Haha! Det gör du va? Men vi hade faktiskt mysigt:) Nästa gång måste du med!!

2008-07-18 @ 20:39:11
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test