Redo för Tour de France!!!

Idag har jag cyklat från mig till Skrea camping, till stan och sedan hem igen!! Stolt som en tupp:)
Jag var nämligen hos Hanna på "möte" och fick se hur hon har det där i sitt lilla krypin. Så komiskt att de bor i en husvagn på en kamping som ligger typ 100 meter från deras hus! Hm.... vad var det de sa?

"I år har vi dragit norr ut. Resan gick bra och vädret är ungefär som hemma!"

Ni ser det komiska va?
Sedan så cycklade jag som sagt in till stan för att träffa Sylvia och Gert. Mammas dagföräldrar och bästa kompis föräldrar för er som inte vet! Vi fikade och pratade om allt som hänt den senaste tiden. Mysigt!
När jag kom hem var jag astrött och nu har jag i stort sett bara degat framför tv:n. Vet inte vad jag ska hitta på ikväll...fömodligen lägga upp alla bilder jag lovat:P Kanske en önskeoutfit om ni är intresserade:)
Hörs! Puss o Kram
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test