Onsdag förra veckan

Eftersom solen var framme tillbringade vi dagen med att ligga ute på vår studsmatta och sola.
Simon är inte den bästa på att ligga ute timme efter timme utan att göra något. Så vad händer när vi legat ute och solat i ca 10 minuter?
..Jo då förstår ni, då börjar han peta lite irriterande på mig, hoppa runt, blåsa ig i öronen osv osv!
Hur trevligt är det då att ligga ute och njuta i solen på en skala mellan 1 - 10 ?

Okej okej, jag erkänner..jag kan inte bli arg på honom, inte på riktigt men irriterad det blev jag.
Det slutade med att jg gav upp tog mitt pick och pack och gick in till tv:n och så var en dag solning i spillror.
Men bara nästan.
När Simon som vanligt fastnade framför discovery channel så gick jag ut oh solade igen, häärligt!
Dessvärre hade vi lovat att möta mamma utanför willys för att handla in sortiment till föreställningarna, så min solning blev inte långvarig då heller, suck.
Vi hade bestämt att vi skulle ses på willys parkering 18.45 men när klockan var 19.15 hade dom fortfarande inte kommit..
Inte heller 19.30 19.45
Men då var jag så förbannad att jag ringde henne, vilket jag skulle gjort för länge sen men är för snål för att använda mobilpengar haha.
Hon hade missuppfattat oss och var på Storan (där caféet är)..Hon fick fjäska rejält innan jag blev munter igen, eftersom hon förstört lite av min och Simons goskväll.

Vi hade nämligen bestämt oss för att hyra en film och sitta och mysa..
Jag ska inte klaga, kvällen blev mysig i alla fall, vi hyrde filmen Sorority Boys.
Det är allt för komplicerat för mig att berätta handlingen men den var sjukligt rolig!


Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test