Onödiga timmar?

Äntligen är jag ifatt med mina inlägg och känner mig oerhört stolt.
Det enda som fattas nu är att jag ska lägga till lite bilder här och där som jag hittat nu i efterhand.

Idag så var jag uppe med tuppen igen och gick hem till mormo och morfar där även kusinen Freja var.
Eftersom jag inte ätit frukost innan träningen av praktiska själ så fick jag mig en riktigt god och nyttig frukost när jag kom dit. Efter detta så åkte jag, mormor och Freja ner till "strand-tempo" och handlade inför middagen som skulle bli pastasallad. När även detta var klar så låg tanken om att jag skulle ut och övningsköra med morfar!
Det var i princip förska gången och vi körde ute på en landsväg mellan Stafsinge och Långås.
Jag fick öva på att starta i backe, starta, stanna, växla och köra i rondeller. Det gick verkligen jättebra och var hur kul som helst. Fick lite "träningsvärk" i foten och blev trött i ögonen men annars var det inget direkt om hände.
Skumpade och fick lite stopp när jag skulle starta innan jag förstod finessen med dragläge haha =)

När vi kom hem så hade mormor och Freja fixat klart maten så det var bara till att hugga in!
Mums!
Sen var det bara för mig att cykla in till jobbet, började 15.30 och skulle jobbat till 22.00
Men Linda (som jag jobbade med idag) och jag bestämde oss för att stänga en timme tidigare eftersom det började regna ganska mycket och därmed inte fick något folk.

Vi satt timme efter timme och bläddrade i massa tidningar och höll till sist på att somna, så kul hade vi det..
Tack och lov kom mamma in med massa frukt till mig som blev min kvällsmat och hon hade köpt med sig en tidning till mig så jag fick något "nytt" att göra, åtminstånde att bläddra i.



Dtta bestod min kväll utav haha låter väl kul? (=
Ja allt för tråkigt va det ju faktiskt inte!

Provade läppglanset man fick med i tidningen och det var helt fantastiskt.
med en svag smak av melon och en vacker skimmrande färg som passade in på mina läppar (otroligt nog)!
Kommer med all säkerhet använda det massor i sommar!
Dessutom fick man ett urgulligt halsband också, var sött eftersom det var så enkelt!
Så jag tipsar er verkligen om att köpa just detta nummer om ni inte redan gjort det, dessutom är innehållet kanon!

Som sagt så slutade jag en timme tidigare och skulle cykla hem,
Det var rätt skönt med tanke på att jag fick cykla hem i tunna vita capribyxor, linne och en liten tunn kofta i ganska kraftigt regn haha typiskt att det händer mig!
Just nu sitter jag och pratar med älsklignen i telefon och ska snart sova, jobbar mellan 10.00-22.00 imorgon så det blir knappt något bloggande. Ska ta med laptopen för tydligen ska det finnas trådlöst just där!
Bra, då har man något att göra i alla fall =)

Men tiden på datorn ska först och främst gå till att svara och fixamed intervjun med en tjej som heter Mirijam som ringde mig ifrån Hallands Nyheter för ett repotage (= Spännande!
Ska tydligen handla om kulturen i Falkenberg och tyckte att jag skulle passa för det haha =)
Nej nu ska jag sova, puss på er kära läsare!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test