Ojojoj vilken dag!

Haha den har verkligen varit i vågor!
Jag förstår vad du menar med det du säger Malin, själv jobbar jag ofta mellan 10-22 ;D USCH!
Dagens innehåll..vet inte hur det ska beskrivas
- Trötthet
- "kurragöma" från saker man bara inte vill stöta på
- Jobb
- Telefonprat med Älskling
- Tonvis med skratt

Lite av dagen i kort format.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva ikväll, skriver mest för att jag lovade.
Ursäkta detta tråkiga inlägg menmen =P

Kollade på Bridget Jones dagbok igår natt med moster och kusin, haha usch vad rolig den är!
Har hela tiden kopplat den som tråkig men oj så fel jag hade, vi skrattade hela tiden och tyvärr så känner jag igen mig hur lätt allt går åt helvete för mig med om och om igen haha =)
Håller på att ladda ner både ettan och tvåan just nu som jag ska försöka se på med Simon när han kommer tillbaka igen. Måste bara tacka Sarah för att hon så snällt lånat ut sin laptop till mig eftersom nätverkskortet i syrrans är knäppt.
Skönt att ha något att göra på jobbet när vi ändå bara sitter! Tack!

Puss och godnatt
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: haha tack så mycket :) Jag brukar inte riktigt göra sånt, så jag tror inte det. Men jag blev väldigt glad att du frågade :P

2008-07-14 @ 13:10:29
URL: http://pygmeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test