Min lediga dag...

...har jag spenderat på följande vis:
Först vaknade jag utav väckarklockan kl: 9.30 för att göra mig iordning så smått. Gick över till Fredrika och vi satte igån med våran brunch. Vi gjorde mannagrynsgröt, vitlöksbröd, scrambled eggs, te, mackor, jouice och skar upp en halv vattenmelon. Det var svårt att få plats med allt i picknickkorgen kan jag meddela:P När vi var klara med allt drog vi till vårt favoritställe här som ligger precis vid vattnet och satte oss på en stor sten som är gömd bakom en stor hög med en massa andra stenar och mumsade i oss våran brunch:)
Sedan gick vi till baka och tittade på Pirates of the Caribbean 1 men han inte se färdigt för sen skulle hon jobba.

Då gjorde jag mig iordning än en gång för att sedan åka till Hanna och Jossan. Vi ska vara med på någon grej och dansa som bakrundsdansare och behövde sätta igån med det men gissa hur det gick...
Vi bollade idéer med en fotboll och tog en jävla massa pauser men inte kom vi på mycket för det:P
Vi hade kul i alla fall och nu är jag trött som ett as. Ska upp och jobba imån som vanligt, detta var ju trots allt min ända lediga dag den här veckan, och behöver sova. Tyvärr så påvärkar sådant skrivandet på bloggen och det blir allt glesare mellan mina inlägg.
Hoppas att jag orkar skriva något i alla fall och jag har ju lovat er de där bilderna från Stockholm som inte kommit upp en:P
Puss o Kram! //Malin

Våran mysiga brunch!!!! En guldkant på vardagen lixom:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test