Måndag förra veckan

Denna dagen var det ganska så bra väder så jag och Simon var ute och cyklade väldigt mycket.
Dessutom så lagade han middagen åt oss eftersom vi var ensamma hemma.
Dessutom satt vi ute och filosoferade en hel del för att vara duktiga och jobba lite på brännan.
Framåt eftermiddagen så cyklade vi hem till mina morföräldrar för att umgås och spela kort.
Vi spelade generomi den kvällen och för er som inte vet så är det ett skitsvårt och roligt kortspel.

Till en början gick det jättebra för mig, tyvärr inte lika bra för Simon, hans första gång.
Allt slutade med att mormor kammade hem segern och både jag och Simon blev dystra,
dåliga förlorare som vi är haha =)
Inte blir det lättare när mormor drar igång och börjar retas! Usch..

Sen cyklade vi hem och kollade på en film på datorn, Sweet home Alabama.. Orkade inte kolla klart på den utan drog ut med min lilla moppe som Simon köre för första gången! =)
Vi åkte ner till småbåtshamnen inne i Falkenberg och kollade på massvis med skönheter. Dessvärre ingen i den klass som jag och Simon vill ha!
Men några var ju såklart riktigt fina =)

Timmarna gick och innan vi åkte hemåt så körde vi om skrea strand och satte oss ute på bry6ggan och myste lite. Innan jag, glädjedödaren börjar frysa för mycket och vi åker hem.
Godnatt



Jasmin

Kommentarer
Postat av: Cina

Åh generomi! Det var länge sedan jag spelade det. Ved Du hur jag kan få tag på reglerna?

2008-10-05 @ 13:46:43
Postat av: Jasmin

SV: Jadu Cina, sökte själv efter reglerna på nätet. Men jag kan lägga upp bilder på spelkorten i ett nytt inlägg här i bloggen enbart för dig =)

2008-10-06 @ 09:37:53
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Cina

Tackar ödmjukast!

2008-10-06 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test