Måndag

Nu börjar jag komma ifatt!
Min..eller vår måndag bestod av jobb jobb jobb..Simon höll mig sällskap idag igen medan jag gjorde mest ingenting.
Lustigt att man får betalt för att göra ingenting =) haha
Det var lite si och så med hur jag skulle jobba idag men en sak var inplanerat sen någon dag tillbaka.
Jag skulle träffa Sarah inne i stan pga en liten insident, vilket jag inte ska ta upp här hur nyfikna ni än är.
För det stannar bäst mellan oss.
Sarah var och kollade på gårdagens föreställing och det var första gången sen Rock Habit (konsert vi arrangerade) som hölls den 12 april. Vilket var enormt kul och vi pratade som aldrig förr haha, kändes jätte bra att träffa henne igen, både hon och jag har haft väldigt mycket med skolan och betyg. Hon slutade ju nian och det kommer man ju ihåg hur det var.
Hon är ju trots allt en av mina bästa vänner och kommer alltid vara!

När jag slutade jobba så cyklade jag och Simon hem igen och för första gången blev jag faktist sur på riktigt på honom haha den erkliga anledningen minns jag inte menmen så är det =)
Och som grädde på moset såg det ut som om någon slängt in en bomb i mitt rum, det låg saker, skräp och kläder precis överallt och jag som fått lite ont i magen blir ännu surare och ber Simon hjälpa till.
Ja han lyfte i alla fall bort sina kläder och la dom i en hög i fotöljen..............
Behöver jag säga mer? ;P
Allt slutar med att jag sur som ett bi städar och har mig mitt i natten och drar igång med dammsugarn och gör av med mina aggritioner, inte nog med det sitter Simon i sängen och småskrattar åt mig samtidigt som han filmar med sim mobil, jippie!
När jag är klar och han börjar pussa på mig i masor kan man ju inte vara sur längre utan han trollar fram ett stort leende på mig och allt är bra igen =)
Sen dukade vi upp med ett fruktfat och en Smirnoff som vi fick från bartender debuten i fredags och fortsatte att kolla på den tredje filmen av Sagan om ringen, en perfekt kväll trots allt, ett perfekt avslut på dagen och för vår tid nu innan han åker hem.



Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test