Lördag förra veckan

Detta var ingen rolig morgon, jag vaknade nämligen vid 03.00 inatt och mådde enormt illa, efter ett tag står jag inte ut mer utan väcker Simon som pyslar om och tar hand o mig. När jag sen inte klarade av att hålla honom uppe så lät jag honom somna igen. Sen när jag väl lyckas somna så vaknar jag åter igen efter tio minuter. Tiden går och när klockan blir 06.00 så går jag upp på toa och spyr :/ det var första gången på 5 år som det hände och jag har verkligen fobi för sånt, usch!
Men faktum är att det nästan kändes som en lättnad för sen släppte illamåendet och jag somnade och vaknade inte förrän klockan var 09.00 haha fy vilken natt/morgon.
Jag ville inte väcka Simon så jag gick upp och åt frukost och lät honom sova, men när kloockan var 12.00 så gick jag in och väckte honom, då tyckte jag att jag varit ifrån honom för länge! Inte nog med det så kom vi på att
han var tvungen att beställa biljetter för hemfärden på tisdag..Vilket gjorde att vi kom på att vi bara hade 3 dagar kvar med varandra för den här gången.
Kanske låter löjligt för er del men bor man 18 mil ifrån varandra och om man har tur kan ses en helg i månaden och helt plötsligt fått varaq med varandra varje dag sen skolan slutade..Så är det inte lätt att skiljas åt, även om den ensamheten bara varar en vecka danna gången! Han kommer nämligen tillbaka onsdagen veckan därpå, anledningen till detta korta avbrott är att han ska hem på dop.
Kan vara skönt för honom med en liten paus också kan jag tänka mig haha, jag kan vara ganska krävande ibland tror jag. Men han är väl van nu antar jag.

  

Där är lite bilder från vårt lilla strandäventyr, endast på Simon eftersom jag var på ett fotografiskt humör haha

Idag är det även en föreställningsfri dag så jag, Simon och lillasyster bestämde oss för att cykla ner till stranden för ett dopp i det blå och lite bränna. Mycket varmare i vattnet än vad det var sist jag och Simon badade, då var det iskallt.
Tyvärr kunde vi inte stanna där så länge eftersom jag skulle in till stan och jobba i caféet under eftermiddagen.
Och eftersom det inte varit så mycket reklam för det stället än så är det inte så mycket folk, vilket blir ganska tråkigt i längden. Men älsklingen va gullig och överraskade mig genom att cykla hela vägen in till stan för att hålla mig sällskap för någon timme. För att sen igen cykla hem och laga mat åt lillsyrran och sen cykla in till mig igen..Utan att jag begärt det! Är han inte för söt?!
Kvällen slutade i alla fall helt perfekt, med mys under massa täcken framför en haldålig film =)

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test