Lever ni?!

Jag börjar bli rejält orolig!! Var är ni(Jasmin och Hanna alltså)? Ni har ju inte skrivit på mer än en vecka!! Jag har tyvärr inte hunnit ringa eller så heller men det får jag väl göra imorgon efter jobbet...
Hoppas i alla fall att ni lever.
Okej, jag har inte heller laggt upp några fler bilder från Stockholm men de kommer. Förmodligen blir det efter jobbet det med:P Hur ska jag hinna? Tanken var att jag skulle simma imorgon med för man rör inte på sig så mycket på sommaren. Får se hur jag gör...
Nu måste jag sova för imorgon blir det mycket jobb och även en kaffekurs! Tänk om jag måste göra en kaffe inför alla andra! Vad pinsamt...
Jaja, hörs imorgon:) //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test