Lång dag

Hejsan kära läsare, jag har äntligen fått igång internet på laptopen här på jobbet.
Så just nu så sitter jag i lobbyn på biografen och gör mest ingenting.
Skulle egentligen "bara" jobba mellan 14-22.00 idag men fick jobba extra från mamma som skulle till massören.
Det innebär att jag får extra raster eftersom jag egentligen inte jobbar just nu :)
Men mamma är snäll och sa att hon kunde ta extra timmar för mig om jag ville det någon annan dag.
Men vad gör det egentligen, jobbet här är inte såå anträngande, man sitter mest och kan göra lilte vad man vill.
Jag menar, Simon är ju inte här nu i alla fall så vad skulle jag kunna hitta på? Sitta hemma och glo?
Möjligen träna och köra mer än vad jag kan om jag är här men vad tusan gör det, jag får ju lön och det tackar jag för =)

Lite senare idag så kommer min moster hit för att hjälpa mig "översätta" lite frågor ocg grejer i mailet med intervjun.
Jag förstod inte vissa grejer och jag ska maila in mina svar och tankar senast idag eftersom den där reporten är upp över öronen på mig nu haha =)
Sen så jobbar jag och mamma kvällspasset idag så det kanske bli så att jag, systern och möjligen kusinen smyger iväg  på Mamma Mia premiären. Hoppas den är lika bra som musikalen i Stockholm var!
Jag tänkte lägga in en önskeoutfit (det var ju länge sedan) och lite annat smått och gott för er kära läsare eftersom ni fått stå ut med så himla mycket text nu. Boooring!

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test