I'm back!

Vad har hänt med mina tjejer?!! Ni har inte skrivit på en vecka!!!!!! Jag kommer hem och tänker "Nu kommer jag ha mycket att läsa på bloggen" men vad besviken jag blev:P
Jaja, jag har i alla fall kommit hem och jag har haft det underbart:) Mycket shopping och lite andra kulturella saker eller vad man ska kalla det. Kommer självklart lägga upp bilder men måste ta reda på när jag ska jobba först. Min chef svarar inte så jag börjar få panik här!!!:P Jag vill gärna åka till LIsseberg med Fredrika på måndag men vet ju inte om jag ska jobba då så lite problematiskt är det:P
Vi hörs ikväll
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: T H I I N D R A

Svar: Haha, tack! Det är inte så lätt som man tror, faktist! ;-) Vet ej lönen än men det är väl ca 250 kronor per dag.. Eller vad nu 25 euro (bor i Finland) är i kronor. :) Bor du i Göteborg? tänker på Liseberg färden Har aldrig varit i Liseberg och vill gärna dit! ;)

2008-07-05 @ 18:46:20
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Malin

Nä, jag bor inte i Göteborg:P Jag bor i en pytteliten stad som heter Falkenberg:) Ligger söder om Göteborg... Du borde åka till Lisseberg, det är typ det ända jag gillar i Göteborg så...haha:P

2008-07-05 @ 18:54:05
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: ida

Haha tack :) Har inte firat det än men på torsdag får det bli massa champange :D Dansar du också?

2008-07-05 @ 19:21:01
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: ida

Jag har dansat sedan jag var 8år. Men endast tävlingsdans. Började med teknik i höstas då jag gick Lasse Kuhlers halvtidsutbildning :) Går du något dansgymnasium?



Ja visst är klänningen snygg :)!

2008-07-05 @ 20:24:23
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Det hade varit så kul om du kunde förlja med i morgon.. :D:D Vi får höras om en stund innan jag börjar jobba. Har ju inte träffats på en vecka. haha ;)

2008-07-06 @ 10:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test