Gårdagens shopping

Förra gången vi var ute så var det Sarah som shoppade en massa, idag var det min tur att spendera lite pengar som börjat lukta mögel på kontot haha =)
..Något måste man ju skylla på.

Jag hade bara tänkt köpa en tunika/blus som jag spanat på i 2 veckor men sen kom jag hem med lite till.
Såhär blev resultatet :

 

Tunikan, en liten "bullig" version som har perfekt längd för både jeans och leggins.
Dessutom perfekt under alla årstider då man vill känna sig extra söt.
239:- på rea B.young

Kort kofta med något kortare ärm, också jättesöt nu när hösten snart är här.
99:- på rea B.young



Några armband i trä med guld detaljer, sitter ihop.
Jättesöta faktiskt 19,50:- på rea Kappahl (?!)



Bilden ser helt knäpp ut!
Det är i alla fall ett par svarta jeans i stuprörsmodell med lite extra knappar vad de nu egentligen skulle vara bra för haha =) Köpte dessa för att dom satt otroligt bra + var såå sköna!
Dessutom var dom mycket snyggare på än på bilden.
149:- på rea Lindex (!!)

Puss på er!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Linda

Koftan och tröjan var super snygga!!

2008-07-16 @ 09:46:50
URL: http://lindajm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test