Fööörlåt!!

Nu har jag gjort det igen... Malin, du har all rätt att undra om vi faktiskt dött!
Men jag får väl dra med ursäkten att jag jobbat väldigt mycket nu, varje dag faktiskt och up till det vill vara en bra flickvän och umgås med Simon som varit här i 2 veckor.
Han åkte hem igår förmiddag, nu har vi varit utan varandra i en månad och kan ni då tänka er hur tomt detta känns?!
Han ska nämligen på sin brorsons dop, lille Wille. Typ världens sötaste lilla bebis! Men sen kommer han tillbaka hit till mig, närmare bestämt den 16/7 :)

Eftersom jag inte bloggat alls har det hänt en hel del, så därför ar jag bestämt mig för att skriva om denna tiden i lite mindre inlägg. LIte för var dag som jag kommer ihåg något utav. Kanske blir lite rörigt men ärför ger jag er denna varningen att jag skriver om sånt som händer nu i visa inlägg medan vissa är "ta-igen-inlägg"

Idag börjar jag jobba kl 12.00 och slutar vid 20.00
För er som inte vet var jag jobbar någonstans så är jag anställd av Kålle Gunnarsson och jobbar under pippiföreställningarna på biograf Storans trädgård här i stan. Utöver de tider som det hålls föreställningar så är det i övrigt ett sommar/sagocafé som håller öppet mellan 10-22.
Alltså en hel del att göra.

Jag vaknade inte förrän 8.45 idag och känner mig inte så trött vilket är skönt. Därför, trots väldigt mycket ragn satte jag på mig träningskläderna och gick ut och tränade i 40 min.
För att sen komma in i värmen och ta en härlig dusch med en god frukost upptill.
Som idag innehåller en tallrik delikates yougurt, en macka, annansbitar, vindruvor och ett glas färskpressad citronjuice.
Muuuunms!
Dessutom så ska jag, om det inte regna allt för mycket cykla in till jobbet.

Har ju faktiskt lyckats gå ner ett par kilo, och mer ska det bli! ..För jag tycker inte det märks någonting, tyvärr.
Ne nu ska jag fortsätta mumsa på min frukost och sen göra mig i gjordning.
Vi hörs ikväll igen och då börjar mitt skrivande om min händelsefulla vecka med Simon.
Finns ganska mycket bilder som kommer att komma upp så ge inte upp :P

Puss på pannan
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Erica

Tackar :) Ja han är jätte underbar och min morgon har verkligen varit perfekt :)

2008-07-09 @ 13:16:23
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test