En leende onsdag

Ja att det var svårt att somna igår är det ingen tvekan om, faktum är att jag grät mig till sömns. Som alla gånger när jag helt plösligt har en hel säng för mig själv.
Men trots det så blev dagen ganska bra i alla fall och när jag säger en bra dag så innebär det att jag inte hade någon bad hair day och att sminket hamnade där det skulle. Ja jag bvlev riktigt nöjd med mig själv =)
Och upptill det så höjde Simon min glädje genom och ge mig massvis med fina kommentarer!
Mamma var dessutom p´å en strålande humör och jag fick en kanon snygg väska av henne bara sådär, då börjar man undra när dagens felslag kommer att slå till.
Det kom inte förrän vid midnatt, återkommer till det sen.

Jag tog lite bilder från caféet idag som jag tänkte bjuda er på (klicka för att förstora)



      

På bild nr 1. så ser ni morfar och mamma, på nr 2. jobbar mamma och på nr.3 är mormor laddad med våfflor och morfar på väg ut.


Här är lite pics från glasseriet

  


Såhär såg jag ut dagen till ära


Tröjan är ifrån ellos.se och jeansen är ifrån cubus.



Köpte dessutom ett par nya ballerinaskor för ett par dagar sedan, på rean kostade dem 100 kr, inte så farligt eller hur?



Här är förresten väskan jag fick av mammsen, tack så mycket!
Det som avslutar kvällen är det bakslaget som sker runt 00.00
Jag fick tillbaka mitt illamånde igen och mådde inte alls bra, lyckligtvis så sommnar jag fort och sover ganska bra hela natten. Men datorn fick stå på ifall något skulle hända, Simon skulle nämligen hålla sig uppe hela natten så jag kunde ringa upp eller skriva till honom på msn om jag ville få lite stöd (=

Puss på pannan
Jasmin

(Observera att inlägget är ifrån gårdagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test