En hemsk tisdag

Sista dagen med Simon, det är lika hemskt varje gång!
Hans tåg gick 10.37 och även om tanken bestod utav att han kommer om en vecka igen så fick jag ont i magen.
Som tur var så hade Sarah lovat att umgås lite med mig så jag flyr från ensamheten lite.
Vi gick runt i stan och kollade rean, jag hittade en jättesöt tunika/blus som kan användas till både jeans och leggins.
Tänkte vänta med att köpa den och se om den finns kvar till ett lite lägre pris om några dagar.
Som tur va fanns rätt många kvar, men skulle de ta slut innan jag hinner så vore inte det döden =)
Jag började jobba vid 16.00 så vi fick inte jättelång tid på oss men vi hann köpa oss kycklingsallad att luncha med som smakade ljuvligt! Sen så jobbade jag till 20.00 men stannade kvar och höll mamma sällskap lite.

Men gud så glad jag blev när Simon helt oväntat ringer när han sitter på tåget påväg hem, det kändes så skönt att få höra hans röst igen! Ögonen fylldes av tårar, det är så otroligt svårt att vara ifrån någon man älskar så mycket.
Det är precis som om han tar med sig en del av mitt hjärta när han åker och att jag då blir mindre levande. mer som om bara skalet av mig står kvar på perronen när tåget åker iväg. Ni som varit med om det förstår vad jag menar.

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test