Döda fiskar är inte att leka med...

Just nu känner jag mig som en död fisk! Är det en  tillräklig ursäkt till varför jag inte skriver? Jag har kännt mig så varje dag nu när jag kommit hem från jobbet vid fem och sju och sen har jag hittat på en massa andra saker me så tiden räcker inte ens till. Det är sådana dagar som får en att  innse hur lite man tycker om sitt jobb:P Idag har jag fått en rejäl utskällning av en kund och jag orkar inte lyssna på en sån till!!!!! Dessutom har jag en dejt ikväll med en 50-årig motocyklist...

Men nu ska jag inte jobba för ens på Fredag...hade i och för sig varit kul att veta förra veckan  eller lite tidigare än idag i alla fall:P
Nu orkar jag inte skriva mer! Skriver när jag orkar helt enkelt:P
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Big Sis a.k.a Furious Fists

Va? Vaddå utskällning??? Det förtjänade du säkert inte alls, ska jag komma och slå den dumma gästen?

Puss!

2008-07-13 @ 21:43:29
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test