Danmark och matförgiftning

Hejsan kära läsare!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte skrivit sen i förra veckan men jag har faktiskt mina ursäkter denna gången.
Det är nämligen som så att jag, Simon, mormor, morfar, moster och kusinen Freja åkte till Danmark över helgen.
Pga tre enkla anledningar..
1. simon hade aldrig varit i Danmark
2. Vi skulle fira min mosters 45-års dag
3.. Komma bort lite.

När vi kom hem drabbades i princip alla utav matförgiftning, så jag har inte riktigt haft orken för att sitta vid datorn.
Börjas kännas lite bättre idag så därför bloggar jag nog lite senare idag igen och lägger upp lite bilder på shoppingen i Köpenhamn osv =)

Puss
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test