Brist på rubrik igen...

God morgon på er allihop!! Jaha, igår fick jag jobba på kvällen och det är något av det värsta som finns att bli uppringd några få timmar innan man ska börja, och till råga på allt så låg jag på stranden vid tillfället och kunde inte bli surare efter det:P
Idag fyller Fredrika år så jag ska snart ge henne en present och sen tror jag att vi ska ligga på stranden. Nu kom mamma och pappa hem från  farbror doktorn. Mamma har varit väldigt yr ett tag nu och ingen vet vad det är så jag hoppas att det löser sig snart.
Ikväll ska vi  i alla fall till Majas vid havet och lyssna på Christian Kjellvander. Älskar honom!
Har absolut inget mer att skriva om men det borde nog komma upp lite bilder snart, har inte fått dem från Rebecca än bara.
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test