Bilder från Stockholm- Skansen och shoppingen!

Äntligen kommer bilderna jag lovat:)

Vi var på Skansen en dag och oj vad mycket man skulle titta på!

Vi såg världens sötaste babianunge!



Och självklart köpte jag en sockervadd:D


Vi såg hur många djur somhelst, ja till och med vargvalpar, men jag hade så många bilder att välja mellan så det blev svårt:P Om någon vill se så säg bara till!

Och så över till shoppingen!
Jag köpte ett antal klänningar som inte syns så bra här men de kommer säker bilder när de sitter på om ett tag:)



Jag köpte ett par skor som tyvärr inte syns framifrån här för det var framifrån som de var snyggast



Och så köpte jag två armband på Bar dó Mar och örhängen på Antik Gammalt och Nytt



Helt sjukt att jag inte köpte mer men den här skulle kanske vart nått...



Den är helt i paljetter och det är ingen magtröja utan mer som en kofta typ! Hm...varför köpte jag inte den?
Jaja, det var det och nu längtar jag tillbaka som....äsch, finns inga ord för det:P
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Desire

När köpte du de örhängena? Det kommer jag inte ihåg haha

2008-07-17 @ 15:19:49
Postat av: Fredrika

Den där koftan måste du helt klart ha ångrat att du inte köpte. haha XD

2008-07-18 @ 13:56:38
Postat av: Malin

Desire: Jag köpte dem första gången vi va inne på Antik Gammalt och Nytt:) Fan vilket bra minne gumman:P Och grattis på födelsedagen!!!!!!



Fredrika: Visst är den snygg! Dit måste du asså, det är asroligt med alla gammla kläder och sånt. Som en megastor utklädningslåda!

2008-07-18 @ 20:44:08
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test