Vad gulliga dom är

Hejsan
Det var ett tag sen jag skrev här nu. Har haft så otroligt mycket i skolan att jag inte har haft tid. Det har varit riktigt mycket. Men nu har jag pluggat och skrivit klart massa arbeten, så nu har jag inte lika mycket som innan :D Jätte härligt!
Något nytt som har hänt? Jag har fått en ny kamera, en rosa, haha typiskt mig, Den är verkligen fin =)

I eftermiddag har jag haft barndans är ju dansassistent. Och i dag visade vi upp vad barnen har gjort för deras familjer, och det gick så bra. Föräldrarna tyckte att deras barn var jätte duktigt och barnen hade jätte kul och var jätte duktiga :D
Sen fick jag tre styckna julklappar av barnen, jag fick någon fin choklad, en fin tomte med en nalle i handen i keramik och en jätte söt tomtemor, en sådan tomte med stor luva som döljer ögonen och visar en stor näsa i tyg.
Det är så gulligt av barnen att ge mig dessa, blev verkligen jätte glad för de :D

Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa lite, Läser just nu boken Gossip Girl, en jätte bra bok!
Puss å Kjam
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test