Min helg

Hej på er

Har inte skrivit på ett tag nu. Men tänkte skriva om min härliga men stressiga helg...
Fredag efter skolan åkte jag direkt hem för att sedan byta om och åka vidare. Jag och mina föräldrar skulle åka och titta på en kompis till oss, hon hade uppvisning som innehöll dans, teater och musik, jätte duktiga var dom och de var jätte kul att se.
På lördag gick jag, mamma och min bror upp vid 7 tiden på morgonen för att titta på Lucia morgon, jag och min bror halvsov i soffan, men det är en tredition som vi har.  När det sedan var slut gick jag och la mig igen.
På förmiddagen sen åkte jag och min bror och högg en fin gran, Vi hade med oss lite fika och så fick vi grila varsin korv där. Vi hade jätte mysigt.
Vid 4 tiden åkte jag till kyrkan för att titta på Jasmin som var med i lucia tåget, Du var jätte duktig gumman!!!
Efter det åkte jag till Varberg där jag mötte upp Malin på tågstationen. Vi gick där på en konsert, där några kompisar till oss spelade. 
På söndagen sen hade min familj glögg fest/mys. Det kom ca 40 personer till oss, Det var fullt ös. 

Nu ska jag gå och titta på Scrubs =)

Kjam
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test