Stressig helg

Det blir mycket att göra i helgen för mig. Ikväll har jag i alla fall tatt det lugnt med plugg och träning och sedan sm i julöl med päronen.
Imorgon blir det upp tidigt för att ta tåget till gbg. Jag, Freekish, Sara och sofie ska julshoppa hela dagen. Måste köpa julklappar nu ju:P Sen på hemvägen hoppar jag av i varberg för att möta upp Hanna. Vi ska på konsert där. Några kompisar till oss ska va med och spela. Sen ska vi käka pizza med dem.
På söndag ska jag börja dagen med plugg, har en hel del till nästa vecka me. Sen ska jag, mamma, pappa och madelene till halmsta. Vi ska se Lars Demian(tror jag han hette) och min  gud Christian Kjellvander. Ska bli så jävla kul. Älskar honom.
Längtar både till imån och till sändag!
Vi hörs:) Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test