Spännande telefonsamtal

Just nu är jag dessutom riktigt uppspelt, detta kan vara värsta chansen för mig och på fredag bestäms det helt! Men bara för jag inte kan hålla mig så berättar jag om det jag vet här och nu =)

Det hela började med att en kille från Panic & Action management ringde mig igår mitt i luciarusningen.
Han berättade om ett projekt dom ska ha till våren som heter Panic & Action Tour 2009 där lite större band ingår, så som Neverstore, Chemical Vocation, Adept, Social Siberia, Herbrightskies osv.
 
När de pratade om i vilka städer de ville lägga sina konserter i så fanns bland annat Varberg och Falkenberg med.
De pratade bla. med Union Square som sa åt dem att helt glömma Vbg och dessutom ville Herbrightskies spela hos oss igen! Därav anledningen till att han ringde mig, han ville stenhårt satsa på att jag skulle hålla i detta åt dom för han hört så mycket positivt om mina spelningar från andra (?).
Exakt vilka utav banden som i så fall skulle spela hos oss är inte helt satt än men ovan har ni ju några förslag på vilka som skulle kunna komma! Myspace är bla. en utav huvudsponsorerna och det kommer finnas annonser och reklam precis överallt och enligt han som jag pratade med så skulle det bli riktigt grymt.
 
Fattar ni hur kul det skulle vara att få vara ansvarig och projektledare för en konsert med Neverstore?!
Coooooolt! Hoppas verkligen detta går, måste ju ha styrelsens samtycke (det är därför jag måste vänta med att tacka ja tills på fredag när han ringer igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test