Snart är det över

Vi har tre uppträdanden kvar idag innan våra uppdrag är över, blandade känslor.. Det har varit super kul och jag har träffat många nya kompisar men samtidigt ska det bli väldigt skönt att det tar slut. Jag har ju som dagt ett Nk prov i energi på tisdag som tydligen ska vara skitsvårt och jag har inte hunnit börja plugga alls på det än pga lucian.
Huvudkonserterna i kyrkan igår gick jättebra, det va så otroligt fint! Ska se om jag kan få fatt i någon bild därifrån.

Har lite små videoklipp och bilder från vår lilla tid som lucior som jag lägger in så fort jag hinner med det!
Mina favoritställen har varit servicehusen, där alla gammla bor, de sjöng med och grät och ja.. Man blev helt rörd när man såg dem! Dessutom har jag fått en ny idol och hon heter Ester! Haha =D En av tanterna på ett utav dessa hus, hon blev så besviken när hon missade våra uppträdanden men vi hade ju ett kvar i samma hus men vi va lite vilse.. Då säger hon att hon kan trycka på sin larmknapp runt handleden och larma personalen så vi får hjälp.
Vi blev lite skeptiska och undrade om de inte skulle bli hemskt oroliga då, men då svarade hon bara lite lugnt
- Men dom har sagt att jag ska larma om det är något...

Haha hon va så söt, sen fick hon gå med oss till nästa lusseställe =)


Nog om detta, jag ska förresten på söndagsmiddag hos mormor och morfar idag efter lucian och sen ska jag PLUGGA PLUGGA PLUGGA! ..Skulle egentligen träffat Sarah idag men då går ju tydligen inte det =/ Hade verkligen sett fram emot det. Men vet ni?! Snart är det loooov!

Jasmin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test