Shopping + Dagens outfit

 

Väska 199 SEK Marknad
Tröja 129 SEK Gina Tricot
Underkläder 250 SEK H&M + Lindex
Strumpbyxor 70 SEK H&M
Smycken 2 för 140 SEK Marknad

Julklapp 1
Julklapp 2
(ligger i hjärtasken just nu)

Ett av halsbanden ska mamma få i julklapp och ja jag kan lägga ut detta för att hon faktiskt fick välja ut för att hon är så svår att köpa till. Sen finns det två par julklappar på bild och dessa tänker jag inte nämna något om eftersom personen då och då läser bloggen =) To bad for you!
Väskan är i Guccistuk, fejk såklart men vafan jag gillade den och den kostade ju typ ingenting så jag klippte till =)

Dagens outfit visar dessutom tre grejer jag också köpte men inte orkade ta av mig bara för att visa på shoppingbilden haha



"Tunika" i gammelrosa 149 SEK Gina Tricot
Legginsen jag pratade om som är i jeansstuk 249 SEK Vero Moda
Skärp 149 SEK Indiska


Puss!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: S A N N A

fina grejjor! finfint outfit babe. :D

2008-12-08 @ 17:50:34
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test