Shopping dag 1

Hejsan allihop!
Idag var det första riktiga dagen fylld med shopping, tur att vi spred ut gruppen idag! Jag, mamma och lillsyrran (som för övrig fyller 12 idag, GRATTIS!) gick runt i affärerna ihop. Hade en trevlig tid får jag väl säga, vi har nog gått in i varje H&M som finns nu känns det som, mamma höll på att spy så fort hon såg ännu en haha =)

Köpt lite smått och gott, bla. små söta julklappar till älsklingen, mamma och en till mormor och morfar.
Pust, bara Julia, Hanna, Malin och Sarah kvar nu.. Om man inte räknar med att Simon ska få ett par till (=

Till mig själv har jag köpt en enkel svart tröja från Gina Tricot, underkläder från H&M, halsband och ett par leggins som är exakt som ett par jeans från Vero Moda. Jätte mycket är det väl ändå inte?
Jo just det, köpte ett paket öronproppar också.. Som ska användas inatt. Jag och mamma sov i skift inatt, de fåtal timamr hon låg vaken kunde jag sova men när hon sov så låg jag vaken. Mamma snarkar nämligen som en hel blåsorkester!
Därför satsar jag på en något tystare natt inatt!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test