Premiärlejon

Hej och hå, tidigt imorse bar det av mot Göteborg. Jag och familjen ska nämligen gå på premiären utav Pippi Långstrup inkl. premiärfest eftersom min lillasyster (stolt) är med i ensambeln på Lisebergsteatern =)
Därför kan det bli lite dåligt med uppdateringen från mitt håll idag men kan hoppas på att Malin och/eller Hanna står för roandet idag. Ska snart göra mig i klar och sätta på mig min otroligt fina klänning i satin.

Kommer se ut som primaballerina på premiär =D I like it!
Hoppas mamma är lika generös med drickan ikväll ;D

Jag har som många andra blivit galet förälskad i Twilight, bara sett trailern men fy tusan vad jag vill se hela!!
Den 25e kommer älsklingen ochstannar över lover, kanske kan få med mig honom till någon stad och kolla på den =)
Nej, men nu måste jag verkligen gå..

So long!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test