Packar

Just nu håller jag på och packar inför vår lilla miniresa till Stockholm, försöker att inte ta med mig för mycket eftersom jag tänker shoppa en del! Haha, blir varm i hela kroppen bara jag tänker på det =)
Tror ni shopping är beroendeframkallande?

Hur som helst så ska jag i första hand försöka hitta lite julklappar, men lite ego kommer jag nog vara också!
Idag har jag bara tagit det lugnt och tänkt på vad jag mår bra av, hade världens panikattack igår typ, sjukt stressad!
Tack vare min fina älskling så kunde jag otroligt nog somna igår kväll, även om jag hade sovmorgon idag så gick jag upp vid sju.. Av den anledningen till att jag ville slippa stressa, ta mig ett litet fotbad och äta frukost framför julkalendern som förövrig är skitsdålig!

 Tacka vet jag Mysteriet på Greveholm, Pelle Svenslös, Trolltider och Kaspar i Nudodalen haha =D

Eftersom det inte är någon skola för mig imorgon (vi åker 9.15) så tänkte jag sitta uppe och kolla på Dirty, Sexy, Money!
Helt beroende av den serien, så det är något jag ska kolla på i Sthlm, säsong 1 boxen som kom ut idaaag!


Puss och godnatt!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test