Ont i magen!

Mamma, mormor, morfar och Freja sitter nere i lobbyn och spelar kort och dricker öl medan resten av skaran strosar runt med Kålle Gunnarsson på stan och gör gud vet vad..
Själv sitter jag ensam uppe på rummet och har (lånat) Julias laptop. Orkar inte umgås med någon just nu för jag har så JÄÄÄVLA ont i magen! Smärtan sprider sig ut i helakroppen och ja fy...

Har varit ute och ätit på TGI Friday´s, kanon god mat, jag åt kycklingfilé =) 
Vi hade ett hett samtal om hur Kålles Frozen Strawberry Daiquiri , han var inte nöjd med den han fick då den var väldigt rinnig så han bad om en ny och en konversation mellan honom, servitören och min moster kan misstolkas en aning...Det var nog meningen också. Kan tillägga det att Kålle är bög och servitören till 99,9%

(Kålle)- Jag sa att jag inte ville ha den så rinnig, sugrören skulle kunna stå! ....Jag gillar när saker står!
(Ann-Beathe) - Det gör jag med!
(Servitören) - Ehm.. *host* hehe nu har det väl ändå spårat ur en aning

Vi skrattade så vi höll på att dö allihop, kanske inte låter sådär jättekul just nu men på plats var det grymt kul =)

Nu ringer älsklingen! Måste sluta nu, puss!
Jasmin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test