Omskakad!

Jag hade ställt klockan på 7,00 men vaknade på tok för tidigt utav kraftiga skakningar.
Hela sängen skakade precis som om någon stod och ryckte i den och så dånade det som tusan i väggarna...
Min första tanke var att de var en jordbävning men eftersom jag var helt nyvaken så trodde jag bara att jag inbillade mig och somnade om efter 20 sek när skakningarna upphörde. Sen när klockan ringde och väckte mig så minndes jag detta men trodde bara jag drömde att allt skakade eftersom inte mamma sa något om det när jag klev upp imorse men enligt aftonbladet så var det faktiskt en jordbävning med 4,7 på Richterskalan!
Jordbävningens centrum var ungefär i Falsterbo men spred sig till Halland och Danmark också.

Usch vad läskigt!
Aftonbladet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test