Naturkunskaps plugg

Tur att det varit en relativt lugn dag, inte sådär jätte ansträngande och tur är det för jag har varit så sjukt trött!
Somnade till och med i telefon igår kväll när jag pratade med Simon haha =) Det var inte så att jag somnade ifrån onom direkt, han spelade och jag låg och lyssnade (blir så lugn av det) och när jag somnade till så landade telefonen i en annan del av sängen.. Stackarn

Fick sluta en timme tidigare idag för att jag var klar med min analys av engelskaboken, sköönt att komma hem lite tidigare. Nu sitter jag och skriver ner det viktigaste från boken i Nk A som klassen har prov på imorgon.
Men jag missar ju det pga. luciauppträdanden som är mellan 07.00-21.00 imorgon, tror ni jag kommer vara trött och hes? Ska i alla fall göra provet på tisdag istället. Jag hatar naturkunskap! Gaaaah....

Ska till Slöingekyrka ikväll och sen vidare till något annat ställe, kommer väl hem runt nio. Åh jag orkar inte idag, jag är så trött! Ska plugga så mycket som det går nu så jag kan träna lite och sen krypa direkt ner i säng så jag är något utvilad imorgon när jag får gå upp vid...fem!

Pusss
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test