Morgonmys

Jag tror det kommer bli en bra dag, det känns som det i alla fall! Jag fick sova ända till kl 9 och även om jag fortarande (...) är trött så känns det bättre än vad det gjort tidigare i veckan!
Idag fortsätter julstädningen ytterligare med destination mitt rum och utöver det så ska jag och mamma gå i stan för förasta gången på flera år och det ska bli super mysigt och efter det ska jag träna för att komma iform inför all julmat som väntar ;)

Jag kan inte fatta det, detta är sista "riktiga" skoldagen på länge (lagom länge).. Det enda vi ska göra idag är att vi ska ha lite extra inlagd historia med världens bästa lärare Lars Glimvik innan vi tre tjejer sätter oss och käkar gröt haha =) Sen har vi bara en "lektion" kvar där vi ska fika och ha musicquiz.

 

Såhär vaknar/somnar jag varje dag numera.. Min lilla Sune har gått och blivit otroligt sällskapssjuk =)

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test