Lovtecken

Jag och Freekish tittade på "The Grudge" igårXD Va vi skrek! Fast jag måste säga att jag skriker inte mycket. Det kan ju i och för sig bero på kudden som av en anledning täckte halva tv-bilden:P Men de va kul, jag hade nämligen aldrig sett så de va extra spännande för mig.
Vi va och hämtade min kära syster igår vid halv tolv på Fbg's station. Nu är det JUL!! Luuv it:)
Idag ska jag och min dansklass dansa i Varberg på en WIK-match. Vi ska dansa med några killar som är sååå söta. Dom e så små:) Fast en aning jobbiga eftersom att alla ska synas hela tiden:P
Nu ska jag käka en stor frukost med familjen.
Det märks verkligen att det är lov...
Puss o kram! //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test