Ljuvliga Stockholm!

Nähä du Malin, trots att jag är uppe i Sthlm så uppdaterar jag! =)
Tåget lämnade perrongen 9.15 och strax innan 14.00 så var vi framme i huvudstaden..
Vi bor på ett hostel på Fridhemsplan och det är kanon, inga klagomål änsålänge i alla fall. När vi checkat in och lämnat in våra saker på rummen (vi är 10 st i sällskapet) så drog alla ut på stan för att kolla läget. Vi gick in i ett par affärer, ingen shopping för min del ikväll. Vart på måttligt irriterat humör i eftermiddag/kväll.. Ja att gå 10 st i grupp på stan och alla ska gilla affärerna man går in i...Ni kan tänka er hur bra (hrm) det blir, nej, inte på långa vägar! Mamma och jag har bestämt att vi ska gå själva, eller bara låta dom som verkligen vill shoppa gå med oss haha !! =D

Ska kolla lite julklappar osv imorrn, önska mig lycka till =)
Hörs kanske senare ikväll, puss!

Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Asså...heter det Fridhemsplan me??

2008-12-05 @ 19:33:51
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Förstod inte riktigt vad du menade där men.. ja de gör de?

2008-12-05 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test