Leeedig!

Alla mina lektioner idag är inställda så jag är heeelt ledig! Det var hur skönt som helst att få sova länge idag också och vakna med ett leende på läpparna (= Haha måste bara berätta det här, typ två timmar efter jag och Simon lagt på igårkväll för att sova så kommer det ett litet sms, först blir jag irriterad men när jag tar upp mobilen och ser att det bara va älsklingen som säger att han inte kan sova så bara ler jag. Han är så jävla söt haha undertexten va nog "Snälla kan du inte ringa igen" och såklart ringde jag honom igen =)

Gick upp vid 10 och ställde mig på min kära crosstrainer en stund, inte sålänge eftersom jag fortfarande är lite rasslig i halsen. Men shit vad skönt det var! Ska nog försöka gå ut och gå en sväng senare idag också!
Men har lovat mamma att fixa med hennes tomtelandskap.


Bjuder er på en musikvideo, har fått den här låten på hjärnan =)

Kan ju hända ett den är extra kul att kolla på när han påminner mig som faan (!!) om älsklingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test