Klassfest och myspys

Tja!
Har inte skrivit på hela helgen verkligen trots att det har funnits något att skriva om:P I fredags va ja på klassfest och vi hade kul. Med våran klass så går nog inget annat:D Med den mentala åldern hela klassen ligger på så skulle vi självklart spela sanning o konsekvens, ni vet, inte när man måste hitta på alla frågor själv utan man får frågor och sånt, lite mer invecklat:P Där fick man reda på mycket asså!!
På lördagen var jag med Freekish hela dagen:) Vi började med att baka lussebullar vi ettiden och sen kom det bekanta till hennes familj och då blev det fika. Tillslut började vi med julgodiset och var klara vi elvatiden. Det blev jättemycket och åhhh vad jag gillar:P Jag blev kvar länge:D Gick hem vi tretiden:P haha.....
Idag har jag pluggat i stort sett hela dagen och ska nu fortsätta med det:(
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test