Julavslutning

Idag ska jag bara ha avslutning men har ändå en läxa till idag som ännu inte är klar.
Seriöst, dom tar död på oss!
Ska iväg om en stund och möta upp Jasmin och Hanna på falkis för fika och julklappsutbyte:) Mysigt! Sen ska vi till skolan för avslutning där och sedan den stora avslutningen i kyrkan. Jag slutar inte för en klockan tre typ. Bara för att de där småungarna också ska ha avslutning i kyrkan, och sen är kyrkan mindre i år också.
Efter avslutningen ska jag möta upp mamma i stan för att köpa nån julklapp och kanske önska mig en me:P Hittade ett par underbara pyjamasshorts på kapphal:)
Måste göra mig iordning nu!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test