iPhone

Jaha, och så var julen över:P
Har inte skrivit något för jag har lixom inte haft någon ork eller lust så jag får be om ursäkt:)
Fick en iphone i julklapp som alla andra...hehe! Men jag är jättegad för den. Den ersätter ju både mobil och ipod så de blir perfekt. Fick även vänner 3 av HaJa. Tack tjejer!!:) några produkter från Lush av Freekish, produkter från Makeup-store, choklad, pengar, triss, pussel och nån huvudmassagegrejsimojs. Jag är riktigt nöjd!!!
Idag bär det av mot Helsingborg. Ska käka kalkon med lilla släkten och då får jag ju använda min iphone i bilen. Ska bli ett riktigt iphonedisco med både min och syrrans iphone:P
Nu har ju då alla mina kontakter försvunnit så kan inte ni som läser detta skriva ert namn och nummer så jag kan lägga indet? Hade varit perfekt!
Hoppas alla hade en god jul!!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test