God morgon

Hoppas ni sovit lika gott som jag, kom i säng rätt sent igår för jag och älsklingen låg och kollade på film/tv, shiit vad jag längtat efter detta! Har dessutom sovit riktigt bra då vi satt ihop två sängar (tack morfar de gjorde susen!) för i vanliga fall har jag bara en 105 säng och att sova två i den = knappt sömn alls.. Men nu WOW! =D
Passade på att uppdatera bloggen nu eftersom älsklingen står i duschen, typ den enda stunden på dagen som jag hinner det. Planerna för dagen är inte så många men vi tänkte åka in till stan nu på förmiddagen och kolla rean lite för att sen åka på middag hos mormor och morfar.

Har ju inte berättat om alla julklappar jag fått av familjen fick jag en fin kofta, två böcker varav en är Om jag kunde drömma (!!), presentkort på Life, Gina Tricot (tack tjejer!) och Anghems guld, bio biljett som kommer användas till Twilight, smycken, Dirty Sexy Money säsong 1, The OC säsong 3 och 4, träningsgrejer och massor med olika receptböcker.. Började fundera på om dom tänkt slänga ut mig snart :S

Av älsklingen fick jag spa lights (lampor att sätta i badkaret, skiitmysigt kan jag lova), snö tro det eller ej, en burk med asgoda karameller speciellt utvalda för mig och The OC säsong 1 !! Wiih jag är verkligen världens gladaste, men den bästa presenten var nog ändå att han är här nu (=
Sen så fick han massor med filmboxar, örhänge/piercingar och en adidaströja han spanat på läänge.
Dessutomgav mamma honom lite bonus med, en biobiljett så han kan hänga med mig på Twilight (jag som bestämmer vad han får se och inte haha) och tågresan hit och hem, me like!

Usch vilket långt inlägg, hoppas ni orkar läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test